Atraktiv.ro - Atractiv pentru tine, promotiile lunii martie
Utilizator neautentificat   | Acces cont   |    vezi coşul (gol)
CAUTA

Categorii produse

PRODUCATORI
COMERT ONLINE - AVANTAJE

Prin numeroasele avantaje pe care ni le ofera, magazinele virtuale, se bucura de un mare succes in randul romanilor. Faptul care a determinat o treime din populatia Romaniei sa-si faca cumparaturile online il reprezinta facilitatile si serviciile pe care le ofera acestea. Magazinele virtuale permit clientilor sa compare produsele, sa verifice preturile si sa castige timp.

Unul dintre cele mai mari avantaje al magazinelor online este modul in care se fac cumparaturile. Cu un clic pe mouse poti cumpara orice: carti, electrocasnice, produse IT, accesorii pentru telefoanele mobile, cosmetice, etc.
Optand sa faci cumparaturile online poti sa economisesti, deoarece preturile produselor din magazinele virtuale sunt mai mici decat in supermarketele traditionale.

O alta facilitate care tenteaza efectuarea cumparaturilor din magazinele online este ca ofera servicii de livrare gratuita la domiciliu.

Traim intr-o epoca a vitezei, unde orice economisire a timpului devine un avantaj, o epoca in care cumparaturile clasice par demodate.
Care este solutia atunci cand timpul ti se pare prea scurt iar oboseala va impiedica sa strabateti magazinele din oras pentru a va cumpara produsele dorite? Raspunsul pare virtual dar este cat se poate de real.
Internetul ne ofera solutia salvatoarea, acesta in ultimii ani castiga in fiecare zi in popularitate si zilnic este accesat de peste mii de persoane.
Avantajele cumparaturilor online apar imediat ce incepem sa navigam pe site-urile de cumparaturi.

Printre avantaje se numara si evitarea aglomeratiilor si cozilor covarsitoare de la caseriile marilor magazine, plus economisim timp si energie, intr-un scurt timp acoperind o gama mare si variata de produse.

Dar cum facem comanda? (de regula informatiile despre aceasta actiune se regasesc pe fiecare site in parte, la rubrici precum Suport, Ajutor sau Cum comand).
Primul pas este sa te inregistrezi pe site si sa completezi formularul de inscriere cu datele corecte, deoarece produsele
comandate vor fi trimise prin posta, iar plata se face ramburs, la ridicarea coletului de la posta sau la primirea acestuia acasa, printr-un serviciu de curierat. De curand a fost introdusa in Romania si posibilitatea de plata prin card.

Pe tot parcursul cumparaturilor exista posibilitatea sa schimbi produsele comandate. Dupa finalizarea comenzii in general se va primi un email de confirmare pe adresa mentionata in profil.

Comertul electronic evolueaza si la noi din ce in ce mai repede, dorindu-si sa se alinieze la tendintele si standardele internationale. Astfel, dupa o indelungata perioada de tatonari a fost introdusa si la noi in tara posibilitatea de a plati prin card, iar magazinele incep sa se lupte pentru suprematia in acest domeniu.
Noi, consumatorii, trebuie sa invatam sa apreciem un magazin online realizat cu atentie si indreptat inspre cumparatori, dar si sa "penalizam" un site de e-commerce facut doar "pentru a fi".
Astfel, un cumparator online trebuie sa fie la curent cu ultimele tendinte in ceea ce priveste magazinele online, cu ultimele facilitati aparute si implementate de diverse e-shopuri de renume mondial, pentru a putea, ei bine da!, pentru a putea fi "mofturos" si a alege sa isi faca cumparaturile virtual, dar dintr-un magazin ce tine standardele sus.

Iata pe scurt cele mai noi tendinte in ceea ce priveste facilitatile oferite de e-shopurile de succes:

1. Descrierea in detaliu a produselor

Folosirea de elemente media (vizuale, auditive) devine din ce in ce mai des intalnita in descrierea produselor disponibile pentru vanzare.
O data ce clientii au adaugat un produs in cos, comerciantii vor sa fie siguri ca nu va fi eliminat. Astfel, sunt folosite si adaugate magazinelor online diferite facilitati, menite sa inspire clientilor o mai mare incredere in produs.
Utilizarea optiunii de Zoom pentru poza aferenta produsului, ceea ce permite utilizatorilor sa vada mai bine si mai in detaliu respectivul produs, este din ce in ce mai folosita, studiile aratand ca aproximativ 79% din magazinele online o au integrata.
O alta optiune din ce in ce mai folosita este cea ce permite vizualizarea unui obiect in mai multe culori disponibile. Astfel, utilizatorul isi poate alege de exemplu pentru o haina exact culoarea de care e interesat.
"Alternate view", vizualizarea unei poze a obiectului din alt unghi, este de asemenea foarte des intalnita si apreciata de utilizatori.
Nici formatul video nu a fost neglijat, studiile online aratand o crestere de folosire a acestuia de la 8 la 20 de procente. In aceasta categorie se include si vizualizarea unui produs la 360 de grade, pentru ca utilizatorul sa isi poata da seama exact de ceea ce cumpara.
O crestere similara a inregistrat si folosirea formatului audio, in special pentru comerciantii de cd-uri sau dvd-uri, care pun la dispozitia vizitatorilor posibilitatea de a asculta mici fragmente de melodii de pe cd-urile puse la vanzare.

2. Suportul pentru cumparatori

O mare atentie se acorda serviciului de suport pentru cumparatori. In procesul de cumparare, utilizatorii pot avea nevoie de asistenta, iar aceasta trebuie sa fie acordata in timp real. Astfel, din ce in ce mai multe site-uri ofera suport "real-time", cu ajutorul unui chat integrat in magazinul online, prin care utilizatorul poate discuta cu un reprezentant al magazinului. Chatul trebuie sa fie o transmisie securizata, pentru ca eventuale date transmise de client sau
nu poata fi interceptate.
O alta noutate ar fi posibilitatea de a avea un "personal shopper", o persoana, care dupa ce i se comunica ceea ce clientul cauta, in baza acestei descrieri face o lista de produse pe care o trimite acestuia. Cele care au citit aventurile unei shopaholice stiu la ce ma refer. Un "personal shopper" poate face si noi poze respectivelor produse, din diferite unghiuri, sau la mai multe produse impreuna, pentru ca clientul sa isi dea exact seama de ceea ce cumpara, de cum se potrivesc impreuna etc.

3. Transport gratuit

O piedica in calea realizarii unei cumparaturi o poate reprezenta costul de transport. Oferirea (in anumite conditii) a transportului gratuit poate impulsiona clientii sa cumpere mai mult de pe site-ul respectiv.
Marea majoritate a magazinelor online de succes ofera aceasta facilitate. Ea este oferita sub anumite conditii, care difera in functie de politica de livrare a respectivului magazin.
O politica buna este oferirea de transport (si montaj la unele obiecte care necesita acest lucru) gratuit pentru depasirea unei anumite sume de cumparaturi. Astfel, utilizatorul poate sa fie impulsionat sa achizitioneze inca ceva, pentru a ajunge la respectiva suma.
In aceeasi idee, unele magazine online ofera transport gratuit pentru achizitionarea unor anumite produse, aflate in promotie sau la oferte speciale.
Un alt caz il reprezinta transportul gratuit daca utilizatorul se gaseste in anumite localitati (de regula in aceeasi localitate cu sediul magazinului).
NOUTATI

cantar masa corporala
Calculator Indice Masa Corporala

Dreptul de autor © Auto Accesorii Srl. Toate Drepturile Rezervate.

BLOG - Facut in casa

Viziteaza magazinul Atraktiv.ro pe ShopMania