Atraktiv.ro - Atractiv pentru tine, promotiile lunii martie
Utilizator neautentificat   | Acces cont   |    vezi coşul (gol)
CAUTA

Categorii produse

PRODUCATORI
TINERETEA BIOLOGICA
TINERETEA BIOLOGICA

Varsta calendaristica si varsta biologica nu trebuie sa fie aceeasi.Varsta biologica este masurata in sanatate, suflet viu.Cine crede in ea si vrea sa taie 20 de ani din certificatul de nastere sa urmeze sfaturile de mai jos.
Situatia ideala ar fi sa ne bucuram din plin de farmecul anilor tarzii, sa putem face cat mai mult timp ceea ce dorim, fara ca trupul, devenit neputincios, san e strice planurile.
Sta in puterea nostra sa ne pregatim viitorul.
Mostenirea genetica determina in proportie de 25%modul cum imbatranim si durata vietii noastre.Lungimea vietii si calitatea ei la batranete depend de stilul de viata.

Sunt sapte factori care joaca un rol decisive.

1.ALIMENTATIA

Felul cum ne hranim are o importanta covarsitoare pentru sanatatea noastra – indeosebi in perspectiva imbatranirii.Pe de-o parte, o nutritie echilibrata asigura aprovizionarea organismului cu tote substantele de care are nevoie, pe de alta parte impiedica surplusul de greutate corporala.
Nimeni nu se mai indoieste de faptul ca ponderea mare in hrana a alimentelor de natura vegetala impiedica aparitia bolilor si prelungeste viata.Folositi faina integrala in locul celei albe(secara, graham, etc), deoarece micsoreaza riscul de diabet tip II cancer gastric si intestinal.O alta regula simpla este consumarea grasimilor “bune” pe care le gasim in uleiuri vegetale, peste, nuci.Proteinele din leguminoase sunt mai bune decat cele din carne.Deci liber la fasole, linte, mazare.

2.MISCAREA

Activitatea fizica ets eprivita in medicina ca un soi de remediu minune: cine practica un sport, merge mult pe joss au pur si simplu trebaluieste prin gradina imbatraneste mai lent si se imbolnaveste mai rar.
Lista efectelor positive este nesfarsita.Miscarea combate pierdere masei musculare legata de varsta, intareste oasele, previne durerile cronice de spate, consolideaza articulatiile.
Miscarea actioneaza in mod spectaculos asupra inimii si a vaselor de sange.
De asemenea protejeaza contra involutiei determinate de tulburarile circulatiei cerebrale si deci contra dementei senile.
Activitatea fizica este de folos pshicului:favorizeaza vindecarea depresiilor si a starilor anxioase, reduce in mare masura presiunea exercitata de solicitarile psihice si mareste rezistenta la stress.
Chiar potenta si libidoul beneficiaza de avantajele miscarii: aceasta mentine in stare buna vasele de sange din zona genitala.Si nu in ultimul rand, efortului fizic ii revine rolul de protectie anti-cancer, el diminuand riscul aparitiei tumorilor.
Folosul plimbarilor energice este confirmat in multe studii, fiind o modalitate ieftina si simpla de a face miscare.Cate o jumatate de or ape zi 5 zile pe saptamana poate infaptui mici miracole.

3.RELAXAREA

De relative putina vreme s-a ajuns la concluzia ca stresul accelereaza dramatic procesul de imbatranire.El dauneaza mai ales atunci cand se prelungeste la aceeasi intensitate, iar relaxarea este insuficienta.In conditiile unei incordari continue, anumiti hormone sunt mereu prezenti in sange in cantitate mare, iar aceasta are o actiune distructiva asupra vaselor de sange.
Poverile sufletesti istovitoare fac sa creasca riscul de depresii, afectiuni cardiace, Alzheimer – toate trei reprezentant un pericol pentru organismul in curs de imbatranire.
Cine invata dupa 40 de ani tehnici de relaxare ori face sport isi protejeaza organismul.Yoga si meditatia constituie o buna profilaxie.

4.FARA FUMAT

Dintre toti factorii de accelerare a proceselor involutive cunoscuti de oamenii de stiinta, fumatul este cel mai primejdios.Fumatul sporeste riscul aparitie maladiei Alzheimer, al afectiunilor cardiovasculare, al cancerului, favoriveaza osteoporoza, cataracta si degenerescenta maculara.

5.PROVOCARILE MENTALE

Mintea noastra dispune de rezerve enorme, pe care ar trebui sa le folosim.Un rol important il joaca activitatea profesionala.Cineva care, desi se apropie de 50 de ani, merge la seful sau si ii cere sa I se propuna o noua sarcina, un curs de perfectionare sau un studio s-ar putea sa citeasca uimirea celor din jur, insa va imbatrani mai frumos.Mintea are nevoie neincetat de lucruri noi, pentru a ramane in forma.Un antrenament tintit al memoriei da rezultate foarte bune, atunci cand se exerseaza fortand limitele.Ca metoda eficienta se recomanda dezlegarea de cuvinte incrucisate, sudoku, jocul de sah.

6.CONVIETUIREA SOCIALA

Anturajul il mentine pe om mai sanatos din punct de vedere fizic, dar nu numai atat si mintea lui involueaza mai putin rapid atunci cand el simte prezenta altora in jurul sau.Totodata, se crede ca integrarea intr-un cerc de rude si prieteni diminueaza riscul dementei senile.

7.TRATAMENTELE MEDICALE

Calitatea vietii noastre la batranete depinde si de prompitudinea cu care ne depistam bolile si identificam semnele lor, pentru a le putea trata in timp util.Cine nu se intereseaza niciodata de nivelul colesterolului sau a trigliceriderol, nu-si masoara niciodata tensiunea arteriala s-ar putea sa afle doar in camera de garda a unui spital ca are probleme presante de sanatate.
Cardiologii au mereu pacienti care fac infarct din senin fara ca acestia sa se stie cu probleme ale cordului.
Dar cateodata organismul se revolta nu numai impotriva neglijentei noastre, ci si a terapiilor exaggerate.
NOUTATI

cantar masa corporala
Calculator Indice Masa Corporala

Dreptul de autor © Auto Accesorii Srl. Toate Drepturile Rezervate.

BLOG - Facut in casa

Viziteaza magazinul Atraktiv.ro pe ShopMania